FAQs

Frequently Asked Questions


Het is altijd erg onduidelijk wat nou de goede benaming is, maar veelvoorkomend zijn tie-rip, tie-wrap en tyraps. Volgens meerdere bronnen is ‘tie-wrap’ de officiële schrijfwijze, maar ook dan is er nog discussie over of het met of zonder streepje ertussen is. In dit artikeltje gaan we er wat dieper op in.
Nee, retourneren is niet gratis. Je kunt natuurlijk gewoon retourneren als je wilt zolang het aan de retourvoorwaarden voldoet, maar de kosten hiervoor liggen bij de klant. Uiteraard krijg je je aankoopbedrag wel volledig terug, inclusief de oorspronkelijke verzendkosten.
Ja, je kunt een notitie achterlaten op de ‘afrekenen’ pagina voordat je je bestelling afrondt.
Dat kan, tijdens het afrekenen moet je dan het vakje ‘verzenden naar een anders adres’ aanvinken. Controleer dan goed welk adres het factuuradres en welke het afleveradres is.
Dat kan wel, maar dit is niet ingebouwd in de webwinkel als functie. Dit kan dus enkel in overleg met een medewerker die het achter de schermen voor u aanpast. Hiervoor kun je het beste even bellen, dat is vaak de snelste oplossing.
Dat kan zeker. Hiervoor kan je contact met ons opnemen en dan nemen we je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling. Wij zijn van mening dat vragen stellen geen geld mag kosten, offertes zijn dus altijd gratis bij ons!
Jazeker, standaardproducten kunnen altijd geretourneerd worden. We stellen hierbij wel als voorwaarde dat de zakjes van de tie-rips nog ongeopend zijn. Op deze pagina vind je meer informatie over ons retourbeleid.
Jazeker, dit wordt Click & Collect genoemd. Deze keuze is te selecteren bij het afrekenen onder de verzendmethodes. Als je voor Click & Collect kiest hoef je natuurlijk geen verzendkosten te betalen.
We hebben de meeste afmetingen van onze leverancier wel op onze website staan. Een andere afmeting zou eventueel in overleg wel kunnen, maar zal dan in bulk besteld moeten worden. Compleet andere type tie-rips (zoals bijv. met bevestigingsoogje, labeltjes, RVS of simpelweg andere kleurtjes) zijn op aanvraag beschikbaar.
Standaard zou je in de e-mail een factuur moeten krijgen na het afronden van je bestelling. Als je deze niet gekregen hebt, maar hier wel behoefte aan hebt, dan kan je altijd even contact met ons opnemen en dan versturen we ‘m handmatig nog een keer.